• Particulier
    • Goed Voor Elkaar Pakket
    • Inkomen
    • Personen
  • Zakelijk
    • Zakelijk
  • Hypotheek
  • Service
    • Ik wil een afspraak maken
    • Ik wil een juridische zaak melden
    • Ik wil een offerte ontvangen
    • Ik wil terug gebeld worden
    • Postex
  • Contact ons
    • Contact
  • Klantenservice
  • Schade melden
  • Formulieren
  • Particulier
    • Goed Voor Elkaar Pakket
    • Inkomen
    • Personen
  • Zakelijk
    • Zakelijk
  • Hypotheek
  • Service
    • Ik wil een afspraak maken
    • Ik wil een juridische zaak melden
    • Ik wil een offerte ontvangen
    • Ik wil terug gebeld worden
    • Postex
  • Contact ons
    • Contact
  • Klantenservice
  • Schade melden
  • Formulieren
  • Download

    onze app

    Schade melden

    Welkom op onze website

    In verband met de Corona crisis is ons kantoor tijdelijk voor bezoek gesloten.
  • Download

    onze app

    Schade melden

    Welkom op onze website

    In verband met de Corona crisis is ons kantoor tijdelijk voor bezoek gesloten.
  • Download

    onze app

    Schade melden

    Welkom op onze website

    In verband met de Corona crisis is ons kantoor tijdelijk voor bezoek gesloten.
    • Zorgeloos verzekerd

Klantenservice

Klantenservice

Wij zijn u graag zo goed mogelijk van dienst en staan u graag te woord wanneer u vragen hebt. Alle informatie, die u van ons wilt weten, kunt u vinden op onze website:

  • Meer informatie over ons kantoor kunt u vinden bij ‘Over ons’.
  • U kunt een afspraak met ons maken of ons een vraag stellen via ‘Service’.
  • U kunt alle relevante documenten downloaden via ‘Service’.
  • Relevante informatie over onze dienstverlening en hoe wij met uw belangen en gegevens omgaan, vindt u onderaan de pagina.

Klachten  

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten. Bel of mail voor een afspraak en u krijgt alle ruimte om uit te leggen wat er speelt. Wij staan bekend om ons persoonlijke contact. Ook bij het oplossen van eventuele ontevredenheid luisteren we dan ook graag naar u en denken we graag met u mee. Bel of mail ons.

Stel… u komt er met ons echt niet uit: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

We doen ons uiterste best voor u. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze klachtoplossing. Komt u er met ons echt niet uit? Dan kunt u terecht bij het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Die geeft uw klacht aan de Ombudsman Financiële Dienstverlening. Op zijn beurt start deze met uw gegevens een onderzoek en past de Ombudsman hoor en wederhoor toe. Daarna volgt een beslissing. Meer weten? Kijk op www.kifid.nl.

Delen:
Volg ons op Social Media
Contact
  • Kalsbeek Assurantiën B.V.
  • Hengelosestraat 294 a
  • 7521 AM Enschede
  • T053 4356 666
  • Einfo@kalsbeek-assurantien.nl
  • KvK: 06045179
Sitemap
    • Particulier
    • Zakelijk
    • Hypotheek
    • Service
    • Contact ons
    • Klantenservice
    • Schade melden
    • Formulieren
Openingstijden
  • Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 13.00 uur
    Buiten deze tijden bent u van harte welkom op afspraak. Ook komen wij graag bij u thuis of op kantoor.

    Onze telefonische bereikbaarheid:
    Maandag t/m donderdag van 09.00 - 13.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur
    Vrijdag van 09.00 uur - 13.00 uur

    Spoedgevallen:
    Voor spoedgevallen na sluitingstijd kunt u ons bereiken op telefoonnummer 06-54796842 (24 uur per dag bereikbaar).

Copyright Kalsbeek Assurantiën B.V. 2021 - Aangeboden door Assurantie Apps 2
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Top